Fredagsmys !

Idag har jag gått på stan med den allra sötaste Hanna !
Hjälpte henne lite grann att hitta nåt fint hon kunde ha på sig ikväll när hon ska på 70-tals show med sina kompisar.
Själv hittade jag det jag skulle ha, plus ett jättefint halsband och örhängen.
Toppen dag att få gå på stan med henne !

Sen skjutsade hon mig till Nordiska Bil, så satt jag och läste tidningarna
som jag annars läst säkert 5 gånger innan, ni borde byta tidningar !
Vi fick också låna en S60 tills imorgon, och när man satte rumpan i den var det som att man skulle siitta där föralltid, jag lovar, man satt så jävla skönt och bra så man fan inte ville kliva ur bilen !
Vi åkte till Boden och hämtade Robin.

Nu står Johan och lagar mat, Robin sitter och ugglar på "Postkodmiljonären" och jag sitter här
och försöker knåpa ihop ett skapligt bra inlägg.
Sitter dock och spelar musik, jättehögt, som vanligt !
Har hittat en riktigt bra version av Lady Gaga och Train.

Nu ska jag gå iväg och underhålla mina vänner och fixa fram tallrikar och grejer, sen blir det Idol !
Krams !

 


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0