Helgen

Det har varit en väldigt bra helg !
I fredags tog vi oss hem till Kim och Emilia, vi tog en omgång i plump med en av Kims polare
och sen kikade vi på "Harry Brown" tror jag den hette.
Handlar om en pensionär som vill ha rätt i samhället.
Tyckte så synd om honom, så jag satt tårögd halva första biten av filmen.

Igår åkte vi hem till Robin och hyrde film -som vanligt :)
Vi fastade också framför datorn för att se sjukt mycket roliga klipp.
Filmen vi såg var föressten Case 39, riktigt bra.
Tack för den kvällen, det var mysigt !

Mina datanördar :)


Min utstyrsel bestod av
Pappas skjorta
Jeansleggings
Min väst jag fått av Erika
Och vitt baslinne
=
Johan älskar det



Sveriges snyggaste par



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0