Kvällen

Lyckad kväll med finmat, tårta, idol, spökjakt och en hel del bilåkning med bästa grabbsen, Johan och Robin.
Johan och Robin skrämde upp mig en massor när vi var i Boden och åkte, dom sa att det fanns spökhus här och där, Johan stängde av/på lyserna och skrek: "björn! björn! björn! björn!"
och Robin satt och liknade en spökröst. Dom sa att vid en bro brukar det stå ett spöke sägs det, att dom funderade på att åka till ett riktigt läskigt spökhus 4 mil utanför Boden o.s.v.
Jag började nästan att gråta.
Jag blev jätterädd !

Annars så dunkade vi på i bilen med hög musik och gled genom både Luleå och Boden och hade jättekul.
Innan det så bjöd vi Robin på mat här hemma, tittade på Idol och åt utav Robins blåbärstårta, haha.
Såå mysigt !

Nu har vi nyss kommit hem och det blir läggdags.
Johan har blivit sjuk, men det hindrar inte honom att gå på hockey imorgon.
Luleå - Hv71
Nu blir det sängen och sova.

Toppenkväll !
Tack.
Godnatt.


(Sjukt skön bil att åka !
Men den slår tamigtusan inte Johans c70 för fem öre !
Och att ens komma på tanken, den slår absolut inte min kära 240 !)

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0