älskade mat !!

Muuuuums var det jag sa när jag Robin och Axel satte oss vid bordet och börjad hugga in på den där uuunderbara maten dom har på fredagar på Coop Arena !
Underbart gott med supersällskap !
Jag tog det vanliga, kött med sås och en potatis me grönsaker.
M-m-m-ums.

Efterätten är helt klart det bästa
Äppelpaj med marsansås.
G-u-d-o-m-l-i-g-t !
Och ja, jag gillar verkligen Coop Arena :D

Är nu hemma hos Moter och tar det lugnt.
Och idag ska vi tydligen fira, för Nova har något spännande att berätta !
Det ser jag fram emot.

Imorgon vid 12 tiden sätter jag mig på bussen mot kära Boden
hem till Carolin och John.
Ska bli så kul så !
Vill inte fara hem, jag tycker om er så mycket.

Jag kanske bloggar nåt inlägg till idag, vi får se.
Puss på er !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0