Älskade Norrland !

Jag bara njuter av att få vara här.
Jag saknar Johan j*vligt mycket, men vi ses ju mer än någonsin än vad jag gör med släkt och vänner här.
Igår kom jag fram efter lite försening av flyget. For hem till Kim, Emilia och lille Evald och myste.
Vi käkade grillat, och det var verkligen jättegott !

Imorse väckte Moster, Nova och lille Molly mig med kaffe på säng kl 8.00, underbart !
Jag och Nova myste vid köksbordet med hennes lilla bok om matte, och jag skrev upp lite lätt engelska som hon kunde öva på.
Vi har fixat ute på gården och jag har också cyklat till skolan med Nova och Emma när dom ville dit och leka på lekställningarna.
Och Molly har jag tagit hand om en del idag också. Hon har blivit så stor, och så himla söt !

Nu sitter jag hemma hos Berit, och vi har ätit rostbiff med potatisallad och en supergod sallad !
Vi har pratat om himmel och jord och nu ska jag strax lägga mig i hennes yyybersköna soffa och sova ! :D
Imorgon far vi till kära Boden och strosar runt lite grann !
Åh, Boden boden boden, min och johans stad ! :D

Godnatt med er !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0