denna dag

Vaknade imorse av att moster dammsugade förfullt !
Upp och åt frukost och klädde på mig och myste med Molly.
For och hämtade Nova på skolan och vi satt och ritade en liten stund innan jag följde med henne till hennes kompis.
Efter det somnade moster på soffann och jag satt och ritade vid köksbordet, sen gick jag till bussen.

Mötte upp Emilia & Evald på h&m på Shopping, och vi kikade runt efter en massa söta kläder till Evald.
Hon hittade b.la en skitsöt rosa pikétröja till honom :D
Jag hittade min foundation efter en stund och sedan gick vi och fikade på mat & prat.
Det var mindre trevligt att dom höll på och bygga och banka till en ny skoaffär som skall komma.
Man hörde knappt vad man sa till varandra..

Vi tog oss promenaden hem till Kim & Emilia, förberede grillat älgkött och flintastek tills Kim kom hem.
Ner i kallingar springer han ner och tänder på grillen.

Evald är min favoritunge just nu, han är och blir så glad när man busar med honom.
Skratt hela tiden :)

Efter vi spelat bluffvändtian så tog jag mig en promenad till Berit, någon kilometer är det och det tog mig 27 minuter !
Jätteskönt verkligen, och jag pratade med Johan hela vägen.
Älskar Luleå !

Nu har jag och Bettan haft lite kvällsmys med glass med hallon och bananer, supergott var det.
Pratade med faster för en liten stund sen också, henne saknar jag jättemycket !

Puss på er, kära läsare !


Bjussar på en gammal bild.


Ordet är ditt.
Postat av: moster

haha, vad hemsk jag låter. Väcker dig med dammsugaren och lägger mig och sover mitt på blanka dagen. Skyller på förkylningen ;) Fy fan vad risig jag är idag. Svinont i halsen och har knappt sovit i natt. Bläää!

Saknar dig! Puss o kram!

2011-04-29 @ 08:17:05
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0