God Morgon !

Jag vaknade klockan 10.00 och låg och tittade på nyhetsmorgon en halvtimma som vanligt, och gick upp och försökte väcka Johan som somnat på soffan inatt.
La i en tvätt i maskinen och har börjat städa undan en del.
Den där disken är jag inte så sugen på direkt..

Solen skiner på framsidan av huset och det dröjer ett tag innan den kommer på våran balkong.
Runt 13 tiden börjar den kika fram.
Så glad att vi har solen på eftermiddagen på våran balkong !
19 grader ute vid denna tid, jag tror det kommer bli över 20 grader på dagen idag !

Idag ska vi till mamma till 15.00 och fira Mattias som fyller år på tisdag.
Hoppas han blir glad över sin present :)
Chandra är här också, hon kom igår. Ska bli kul att träffa henne igen !

Och på söndag far jag !
Ner till arlanda och sen flyget upp, så kommer Kim Niemi och hämtar mig så umgås jag en stund med dom innan jag far till kära moster !
Längtar !!

Nu ska jag fortsätta städa undan lite mer.
Puss på er, kära läsare !


Hösten 08

Ordet är ditt.
Postat av: Patrik

haha, jo simning är sjukt roligt och det är ju en sjukt bra träningsform! Någonting jag ska köra på mer i sommar när man inte alltid har tillgång till simhallen här våran lilla sketna stad! haha!



2011-04-22 @ 14:30:02
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0