Kvällen lider mot sitt slut..

Ja, tråkigt som det är så är kvällen snart slut.
Ännu en ny vecka, och jag har bara 4 dagar kvar innan mitt lov börjar.
Känns jätteskönt verkligen.
På söndag åker jag upp till kära Moster, släkt och vänner !
Längtar så mycket så mycket, men det känns så jädrans tråkigt att lämna Johan hemma här som måste jobba.
Skulle vilja ha med honom verkligen !
Vi får se om jag följer med i sommar, beroende på om jag får sommarjobb eller inte.

Nu ska jag mysa med Johan som tittar på uuurtråkig nhlmatch på tv.
Ointressantare får man leta efter.
Nä, ska det vara hockey så ska det vara hockey !

Kram på er, kära läsare !

Ordet är ditt.
Postat av: moster

Vi längtar så efter dig!! Ska bli jättekul att få rå om dig en hel vecka! <3

2011-04-17 @ 20:15:35
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0