Våren är verkligen här nu på riktigt, allvarligt !

Åh, jag har haft en superjobbig natt. Fullmåne = jag kan inte sova.
Jag somnade runt 6.00 imorse, hur mycket jag än försökte sova så gick det bara inte. Det är så frustrerande !
Jag vaknade vid 10.30, kollade lite på tv, somnade om. Vaknade att hjärtat kommer och pussar mig på pannan vid 13 tiden.
Jag känner mig lite bättre nu i alla fall.

Det är verkligen vår ute nu. Helt allvarligt. Jag blir så glad !
Det är nu jag ska ta min bärbara och sitta ute på balkongen och blogga, men jag vet inte om internetsladden räcker så långt.
Jag får checka ut det sen !
Sambon for ut med sina inlines första gången för säsongen, han är så duktig !
Tog lite smygbilder, men en blev bara bra.
Termometern
Och min outfit idag ! Shooooorts :D
Glad påsk på er alla !

Ordet är ditt.
Postat av: Jenny

sv: du borde testa baka dom för dom vart jätte goda!:D

saknar dig Mikaela min underabara vän <3

2011-04-16 @ 17:10:24
URL: http://jennyelisabethlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0