En regnig dag

Förra lördagen var jag och Johan på trav i Borlänge.
Väldigt regningt och vi trängdes under mitt paraply som är jättelitet.
Små barn hoppade i vattenpölar och jag var rädd att vattnet skulle stänka upp på mina vita kläder.
Väldigt tråkigt i väntan på loppen, ca 40 minuter tog det.
Vi såg bara ett, det fick räcka för oss. Vi tog oss en lunch på kupolen med Carina och sedan följde jag henne till Engelska puben i Falun och hade det trevligt.
Trängas under paraply i regnet.
Kroppsvärme ! ♥
Travande hästar.
Häftigt att vara så nära och på plats istället för att sitta i tvsoffan.
Nästa gång får det vara solväder och då ska jag spela också !
Carina plockadde upp sin tändare.
Det roliga var att det kom fram en kvinna och frågade om hon hade tändare.
Javisst säger hon. Kvinnan blev lite paff. Så paff att hon till och med tappade tändaren, haha.


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0