Imorgon..

Jag har precis duschat och funderar på hur jag ska ha håret imorgon..
vem fan bryr sig egentligen.
vad ska jag ha för kläder på mig ?
ingen aning..

jag kommer sitta på bussen imorgon, så jag är framme hela 40 minuter innan upprop. vad ska jag göra ?
stå och skämmas i ett hörn kanske. hej, jag är 19 år och ska börja första ring.
jippie..

nej, det här känns inge bra.
och ni säger bara "jooodå, det kommer gå så bra såå !" men om jag vet att det inte känns bra, då gör det ju inte det, eller hur ?
det är ju en friskola, så man kanske kan göra upp en plan att jag jobbar på distans en del.
jag ska prata med lärarna.

jag har så ont i magen och nu börjar jag bli illamående också, tjohooo vad kuuuuuuuuuuuuuuul det är att börja skolan !!!!! fan heller..

jag kan säga godnatt om sisådär om en 4-5 timmar, för då sover jag kanske...!

Ordet är ditt.
Postat av: Jenny

Gumman du måste försöka ha den inställningen att det kommer gå bra! intalar du dig själv att det inte kommer gå bra så är det klart att det inte gör det! <3

2011-08-21 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0