Katalogmöte !

Ikväll tog jag med mig Sanna och drog på katalogmöte i Grycksbo.
Intressant och mycket cred till Anna of Jocknick som alltid gör så bra ifrån sig !
Sanna fick sin leverans av mig också, och jag hoppas hon blir nöjd med allt !
Jag handlade ett hopprep med caloriräknare m,m och en handkräm som jag suktat efter i flera kataloger (fruit coctail lukt) och en rengöringskräm som skall motverka finnar och blemmor.
Jag har redan ett stick hemma här som är dunderbra, jag rekomenderar !

Idag fick jag hem min beställning, och självklart skulle jag unna mig något själv också.
Jag hade beställt en kroppsscrub, ansiktsscrub och en peelingduschcreme.
I denna beställning fick jag en gratis mascara, och det är den jag använder dagligen (i love it !) och den är grym !
Jag ska nu iväg och ta hand om mig själv en stund innan jag går och lägger mig.
Godnatt på er, kära läsare !







(Detta köpte jag idag i butiken)


Ordet är ditt.
Postat av: sanna

vart ligger butiken ? :)

2011-09-06 @ 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0