Mardröm men ändå en lycklig dröm

Jag drömde om pappa inatt.
Jag drömde om att han aldrig varit död, utan bara försvunnit under 2 år.
Varför fick jag aldrig någon förklaring till.
Men jag var med några kompisar på ett badhus eller nåt sånt, en stor lokal med mycket människor.
Omgivningen liknade båten Birka Paradise som jag och familjen åkte förra sommaren.
Plötsligt ser jag pappa, väldigt smal, men hans ansikte var precis som det alltid varit. Orangehårig, tunna ögonbryn, mustachen var på plats och hans otroligt söta ögon.
Han satt i en fotölj halvliggandes med några gubbar som verkade vara hans vänner. Barndomsvänner kanske ?
Jag sprang fram till honom och kramade han hårt, och jag blev hysterisk av gråt och frågade vart han hade varit.
Han sa ingenting tillbaka, bara kramade tillbaka.
Jag grät och grät och både lycka och sorg. Lycka för att han var tillbaka och sorg för att han varit borta oh att jag trott han varit död.
När jag vaknar känner jag intorkade tårar runt ögonen och på kinderna, jag måste ha gråtit i sömnen.

Att drömma sånna här drömmar är både fantastiskt och väldigt obehagligt.
Det obehagliga kommer när man vaknar och man tror att det är sant, man undrar vart pappa är någonstans.
Är han hemma ? I mitt vardagsrum och väntar på mig ? Ute och kör sin Passat ? På jobbet ? Ute på branövning ?
Efter en stund inser man att allting bara var en dröm..
Det fantastiska är att pappa är med mig. Han träffar mig i drömmen, han ser precis ut som vanligt.
I vissa drömmar jag har haft har han sagt "Jag är inte din pappa, vem är du?" och sånna drömmar avskyr jag. Då blir jag verkligen rädd och ledsen.
Det är som om att det är en annan person fast han ser ut som pappa.
Mardröm.
Jag saknar dig så j*vla mycket, pappa !
Jag önskar över allt annat i hela världen, och jag skulle kunna göra vad som helst, jag vill bara att jag kan få se, höra och känna dig igen.
Så jävla orättvist allt ska vara hela tiden..
Snälla, jag vill drömma bra saker om dig, jag vill att du pratar, ser och älskar mig. Jag vill inte drömma dumma drömmar då du är med.
Jag älskar dig !!!!♥

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Pappsen då.. så fin han är! Givmild, det kan man verkligen säga att det stämde. Underbarast i världen! <3

2011-08-18 @ 14:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0