Sovmorgon ?

Hjärtat var söt och ställde sin hemska Sonic bomb klocka åt mig imorse, tur jag hade hunnit kliva upp innan den ringde. Jag hade nog blivit vettskrämd annars !
Jag tog sovmorgon idag för jag trodde vi hade det. Men kl 9.00 imorse var det mentorsmöte i 45 minuter, vilket jag trodde var till för alla menoter. Men ja ja, då vet jag det till nästa vecka :)
Lördagen var rolig !
Jag och min älskade vän Sanna var ut på Pitchers och tog oss några goda drinkar och öl samt freshmans.
Några undantag blev det ju, som en amerikan och en engelsman som skulle bete sig som en spypåse.
Samt en svensk som drog i mitt hår för att kolla om det var äkta. Hur jävla korkade får folk bli ?
Bara för att man är ute och dricker lite så ska hela deras själ åka upp och ner ?
Idioter..
Jag har inte redigerat alla bilder och sådär än, som jag alltid gör.
Väldigt onödigt, men det blir mina egna bilder mera då.
Nu är det 20 minuter kvar tills min buss går, så hejs ! :)
Jag och Sanna på en tokig promenad till Preem en söndag för Bingolottospel och mys !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0