Veckan

Det har gått bra i skolan denna vecka.
Ganska tråkigt att vi har så stora håltimmar. Bra om man har ett arbete att jobba med, men om man inte har det är det bara värdelöst. Igår hade vi 4 timmars hål.
Då åkte jag hem och åt lite lunch och tog det lugnt.

Ikväll ska vi till mamma  och ha myskväll med tacos och spel.
Det ska bli kul.
Skönt med fredag också, tycker veckan har gått väldigt sakta, och det gillas inte.

3 tjejer som vill gå med i Oriflame också, superkul verkligen !
Jag var på kick-off i tisdags, och det var jättekul och intressant.
Massa nyheter som t.ex designer, appar, smink och parfym. Mycket mer utöver det också, såklart.

Idag när jag klev upp trodde jag att vi började 7.30, lite smått panik skyndade jag mig borsta tänderna, klä mig och skulle precis börja sminka mig, men då var det 8.30 vi började !
Hehe, lite virrig är jag på mornarna.

Nu ska jag kila, hejdå !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0