Vill inte

Jag vill inte gå till skolan. Jag vill inte gå i skola. Jag har ont i magen. Jag är för nervös. Jag känner ingen. Jag kommer göra fel. jag kommer misslyckas. Jag kommer bli trött. Jag kommer att ge upp tillslut.
Jag vill i-n-t-e gå dit på måndag !!!!!

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

SLUTA va så negativ så fort det gäller nånting som du måste ta ansvar över! GO for it <3

2011-08-18 @ 16:48:26
Postat av: Julia. R

Kom igen nu Mickis! Du ska gå dit på måndag och allt kommer gå gallant, även om du tabbar dig så gör alla andra det också, det är exakt lika för dem! Du är en stark människa, det vet jag och därför är jag helt säker på att du klarar den här lilla yttepytte saken med skolan, det är en småsak! Kom igen nu, när du är klar med den så slipper du skolan! :)

Enda jag försöker säga är att du fixar det för du är stark och det är inte så hemskt som det verkar just för att du är stark. Lycka till och ha det så bra! :)

Kram Julia!

2011-08-18 @ 16:49:08
URL: http://juliarytteer.blogg.se/
Postat av: Bella

Du kan ALLTID komma till mitt rum och hänga, för mig känner du ju! :)



Det här kommer bli asbra ska du se! Din mentor och dina lärare kommer göra allt för att du ska trivas så bra som möjligt och du kommer känna dig ganska fri på Falu Fri! Kram

2011-08-18 @ 20:51:22
URL: http://bellarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0