Kom på hur glad jag egentligen är som

..har min Johan. Han är verkligen min. Min pojkvän, en livskamrat som beskyddar och älskar mig upp till 100 % ! Att man kan älska en människa så mycket är helt otroligt.  Att han har valt just mig, det måste ju betyda att han verkligen innerligt älskar mig. Väldigt mycket.
Han sa till mig att han är skyldig mig en tjänst. Jag fick med mig honom hit till Falun, och han fick jobb, en karriär, någonting att se fram emot, en framtid !
Och han har även sagt flera gånger att han aldrig skulle ha flyttat med mig om han inte älskat mig så mycket.
För jag älskar honom bottenlöst, trots våra gräl, missuppfattningar och tjafs så älskar vi varandra. För det är det kärlek går ut på. En bergochdalbana.
Helt fantastiskt. Dig ska jag leva med. Du är helt fantastisk, älskling.
Innerligt och bottenlöst står jag vid din sida hela livet ut. Du och jag, jag och du. Värdens bästa team !
Min älskade Johan Lundberg ♥

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0