Tack för alla kommentarer !

Jag blir så glad över att få så många kommentarer !
Imorgon eller i övermorgon kommer det uppdaterade bilder, och även på sovtummet denna gång !
Ikväll har jag tagit tag i penseln och målat spegeln i hallen.
den blev vit, shabby chic, precis som jag ville ha den.
Imorgon fortsätter jag med pedistalen. Så roligt att måla !

Snart får ni se hur vi har finslipat lägenheten !
Kram på er !





Ordet är ditt.
Postat av: Mamma

Så fint ni har fått det i lägenheten och ute på balkongen. Det jag skulle kanske ha gjort är att införskaffa en grön matta ute på balkongen(59kr/m på Mio)sen kan ni sätta balkonglådorna på insidan så ni slipper så mycket regn på dem,och nån lykta skulle passa fint.Det ser jättebra ut. Puss puss

2011-07-25 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0