Uppdaterade bilder från lägenheten

Vi var ju till ikea i lördags, och då blev det nya lampor, hyllor m,m.
Nu är lägenheten i stort sätt klar förutom att tv:n i sovrummet ska upp på vinden, spegeln ska upp på väggen och min walk in closet ska rensas och städas.
Här får ni se !
Jg målade spegeln vit. Jag fick den precis som jag ville ha den, shabby chic stil. Ett lager räckte med vanlig vit färg från Jula.
Klar för tork !
Ställde om bordet när lampan fick sin plats. Hade sett konstigt ut annars tror jag.
Funderar på att måla om bord och stolar vita. Vet inte än.
Lackhyllorna åkte upp !
Inspiration från Carolin Kummu i Boden.
En annan vinkel.
Jag är ganska nöjd. Vet inte vad jag ska ha på den högsta hyllan än.
Vi får se vad som blir lite senare.
Kylskåpsmagneter, så läckra !
Rummet där vi är riktigt nöjda med, det blev så stort när vi möblerade om !
Lampan (papperslampa), stolen och nattduksbord blev inköpta på Ikea. Jag vill gärna ha sängen i en annan färg, men det är lite för mycket jobb för lilla mig..
Sicksack hyllan ska ner, tv ska upp där.
Pappas skänk jag tog över, den ska bli vit inom kort !
Ovanför sängen.
Igår var vi och handlade en konstgräsmatta.
Blev kanonbra !
Pedistalen innan - nu
Nöjd !
Den där hyllan jag inte tog kort på sist och vår tvättmaskin.
En liten badrumsmatta fick det bli från Ikea.
Lampan köpte vi från Ikea. Det blev ingen i krom.
Hyllan fick stå i hallen tillsammans med spegeln, som ska upp på väggen.
Jättenöjd !
Skriv gärna vad du tycker, jag blir jätteglad av det !
Take care !

Ordet är ditt.
Postat av: Sanna

Gud så fint ni har fått det! Ni måste vara riktigt nöjda med resultatet :) Kul när man ser resultat! Hoppas allt är bra med dig och Johan! Saknar er. Puss sanna <3

2011-07-26 @ 19:04:07
URL: http://lifebysanna.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

supersnyggt! nu blir jag ju sjukt sugen på att göra om massa här hemma jag också =) bra att få lite inspiration ibland :D

2011-07-26 @ 20:14:26
Postat av: Anonym

vart har du köpt trappstegs hyllan?=) den vita

2011-07-26 @ 20:43:59
Postat av: Martina

Jättefint gumman!! Tänk va lite vit färg kan göra! Du är så duktig, fortsätt med det.. sov på madrasser ett tag och måla sängen, du har ju sommarlov! Jag kan hjälpa dig om du vill :) KRAAAAM!!! <3

2011-07-26 @ 21:59:28
Postat av: moster

Det blev så fiiiint gumman!! Stor skillnad! Tycker definitivt du kan måla bord, stolar och sängen vita. Tänk vilken skillnad och va billigt jämfört med att köpa nytt. :) Ta syrran till hjälp ;)

Du är så duktig! Stolt över dig!! PUSS!!

2011-07-27 @ 12:41:48
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Anonym

Jätte fint :)

Vart har du köpt steghyllan?

2011-08-01 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0