gårdagen

det började med att jag råkade ta fel på tiden i tidtabellen. jag kollade ankomst istället för avgång.
blää.
så vi började traska iväg mot åsa, vid 47:an typ ! nästan exakt en timma tog det.
väldigt skönt väder och behagligt, men det var drygt med väska.
vi kom fram och vi spelade kort, lyssnade på musik, åt torta, spelade gitarr och sjöng, sen kom det andra folk som lyssnade på eddie meduza, då gick vi in till åsa och albin istället.
Johan var klok och skrämde iväg dem med reggae ;)
jag hade det superkul och supertrevligt tillsammans med er alla, vi måste måste måste träffas oftare ! ♥
Lite bilder:
Innan vi gick !
Fina Åsa & Albin !
Min lugg såg heelt f*cked up på bild, men jag lägger ut den i alla fall.
Älskar grimarser !
Johan visade vad han kunde på elguran !
Tack för igår, godingar ! ♥

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0