min ledstjärna och vän

min älskade älskade johan. du är så fin och vacker. inombords och utombords.
jag är så glad att jag fann dig. vilken tur att jag tog initiativet att ringa dig när jag kom hem efter praktiken.
vart i världens hörn hade vi varit annars ? tänk om vi hade tappat kontakten ?
undra vad vi hade varit någonstans.
hur hade mitt liv sett ut utan dig ?
·•·
jag är så kär i dig, johan. jag önskar att du tar åt dig allt detta.
varje gång jag är ledsen så får du mig alltid på bra humör. det är jag så himla glad över.
din tröst och kärlek behöver jag.
och på tal om när vi skrattar tillsammans. det är så underbart !
·•·
jag älskar dig så mycket, johan.
snart åker vi upp till staden. våran stad. du och jag. jag och du.
den stad vi umgicks för första gången. den stad jag kände mig trygg i. den stad där det blev du och jag.
din och min stad, älskling. din och min.
du och jag mot världen ♥

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0