min musik

johan har precis gått och lagt sig. han höll som vanligt på att somna under filmen.
men jag sitter uppe och inte gör något speciellt mer än att lyssna på min musik och lallar runt på facebook, andras bloggar och skriver här.
min musik är pianomusik, det är det bästa jag vet.
känsligt, fint och helt underbart. ludovico einaudi är en av mina favoriter. stora favoriter.
so beautiful.
le onde, fly, i giorni m,m
ett tips är ju att lyssna om du gillar det.
men vem gillar inte pianomusik ?
synd att man inte kan bädda in youtube klipp längre.
eller har jag missat något ?

Ordet är ditt.
Postat av: Bella Foto & Vardag

Då har du nog missat något! ;) Nej men du kan fortfarande bädda in, gå in på valfri video, klicka på dela -> bädda in -> använd gammal inbäddningskod. Busenkelt! Lycka till! :)

Kram

2011-05-30 @ 20:56:55
URL: http://bellarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0