missuppfattning

en som tror att jag blir sur över poliser.
- jag gillar fortfrande inte folk som tar texten in i huvudet och formulerar om i sitt huvud till sin egen uppfattning. som om att jag skulle vara arg över en sån sak ?
läs inte och tro hur man låter. det blir väldigt lätt fel då.
men jag tycker fortfarande att det är orättvist att poliser ska få göra hur dom vill bara för att dom är poliser.
dom är väl helt vanliga människor dom också ? ;)

Ordet är ditt.
Postat av: Ida

Ja, hehe jag har inte kommenterat något tjurigt iallafall. :) Hehe.

2011-05-21 @ 18:12:54
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är väl just det dom inte är ;) I sin yrkesroll har dom rätt att göra saker som vanliga civila människor inte har. Konstigt vore det väl annars.

2011-05-22 @ 16:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0