natten kommer

jag har precis kikat på "seven pounds" och johan sa att det är den sorgligaste film han sett.
jag frågade om jag kommer börja gråta, och han svarade "jag gråter till denna film!"
okeej, tänkte jag.
gjorde jag ? nej. jag har sett värre och bättre filmer än den.
jag fattade inte så mycket, och den var lite konstig.
helt okej.
ang min design, som moster kommenterade, att mitt namn inte bör synas. jag tänkte så jag också, och jag letade, och letade, och letade, och letade efter "Mikaela Grönoset Kårespång" grejen i den där fasansfulla texten och siffrorna och allt det där, men hittade ingenting !
tur att min kusin Isabelle är haj på det där och ska hjälpa mig nästa vecka.
Kommer nog inte ha denna header då. vi får se vad som sker.
jag är inte speciell trött, men förkyld.
jag borde sova, men om jag går och lägger mig utan att vara trött kommer jag bara vrida och vända på mig.
jag orkar inte med denna förkyldning nu längre. den kommer i vågor om dagarna.
mestadels mår jag inte så bra, idag har mitt huvud känts som om det ska sprängar, bihålorna gör ont, svalget likaså och halsen imorse.
blä på detta !!
på söndag får vi besök av Kim, Emilia och Evald.
ska bli såå kul att få träffa lulebor !
jag hoppas jag är bättre tills dess. men jag undrar vad emilia ska göra när johan och kim är på jobbet och jag i skolan. det oroar jag mig mest för. inte så snällt att låta henne vara här själv med evald och inte göra någonting.
visserligen är jag bara i skolan på förmiddagen, men ändå !
vet inte vad jag ska göra nu riktigt.
jag hör när johan snarkar ifrån sovrummet, han är så söt !!
min älskade livskamrat ♥
så jävla söt på denna bild, han står och lyfter bakdelen på skotern innan vi tog kort på den inför säljning.
du är alltid min min min !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0