tvättar och städar för kommande besök

på söndag eller måndag kommer kim, emilia och evald till oss, och det ska bli såå kul !
jag håller på och tvättar klädseln för soffan eftersom vi har haft katt, ifall det skulle hända att lille evald får allergichock eller liknande.
det skulle ju inte vara så lyckat.
hoppas jag tvättar rätt bara, det fanns ingen lapp innanför överdraget, så jag körde på 30 grader och pyttelite sköljmedel och tvättmedel. hoppas ingen blir förstört !
dammsugit och tvättat golv har jag gjort också.
så nu luktar det ajax citron i kök, sovrum, hall och vardagsrum och klor i badrummet.
vill att allting ska vara så rent som möjligt när både besök och barn ska komma hit.

jag börjar känna mig kryare nu, men vet inte om jag vågar gå till skolan ännu.
har man för bråttom att gå tillbaka blir man oftast dålig igen efter en kort stund.
jag har alltid för bråttom.

tråkigt väder är det också. jätteblåsigt ute ! känns som man bor i luleå faktiskt, haha.
ska hänga upp soffklädseln nu !



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0