Hemmafru !

Hej på er igen !
Jag har varit dålig på att blogga nu igen..
men nu har jag hämtat hem sex and the city säsong 2, så nu kommer jag ha datorn igång lite mer !
Jag har precis duschat, lagat mat till mig själv och slängt in en tvätt med sängkläder jag fått låna av min syster.
Jättefina !
Vi har mycket, men mycket som är fult, udda och bara ligger.
Så jag önskar mig massa nya sängkläder och gardiner i julklapp i år, varför inte ett presentkort på Jotex, vore helt underbart !

Fick hem min beställning idag, så jag ska strax smsa/facebooka/maila ut att dem har kommit till mina kunder !
Jag köpte två läppstift, en läppenna, schampo och balsam och en foundationpensel till mig själv.
Några gåvor på det också, en söt liten "visitkortsväska" eller hur man ska säga.
Jättegullig och praktisk.
Passa på att köpa julklappar nu av mig, i denna katalog är det mycket fina och billiga kit, allt från hudvård till schampon till smink m,m.
Passa på !!

Ska kika på några avsnitt sex and the city nu.
Hoppas karln kommer hem snart, har inte träffat/sett honom sen igårkväll när han skjutsade mig till syrran.
Han är på hobbykväll och fixar motorvärmaren till våran bil !

Hej med er !



Ordet är ditt.
Postat av: Martina

haha visst kan man! :) det är precis så det går till här hemma! Puss, snart äre FREDAAAAAG!

2011-11-07 @ 23:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0