Längtar till fredag !

Då jag och sis sitter och kollar på Idol i Gävle arena.
Lääängtar !
Det jobbiga är väl att man inte rikgtigt vet när man få gå ifrån, t.ex bensträckare, rökpaus, toalettbesök, köpa mat/snacks m,m.
Jag och sis är väldigt lika på den fronten, men syrran är snäppet värre, hehe.

i lördags var jag och min vän Åsa på halloweenfest med jobbet.
det var roligt i början, men sen blev det tomt på folk och jag undrade var alla var någonstans.
då låg alla och sov och resten farit på krogen.
yeeah, what a party !
det var skönt att komma hem i det lugna och stilla.
otroligt skönt var det att tvätta bort allt smink jag hade.
jag och Åsa var katter, men kom på roligare saker efteråt.
jag kunde ha tagit Johans amerikanska fotbollsutrustning och åsa ta albins kickboxningsutrustning !
så typiskt !

jag och hjärtat har tagit hem massa disneyfilmer som vi kollat på.
skönheten & odjuret i förrgår, bernad & bianca igår och ikväll vet jag inte vad vi ska kolla på.
snacka om minnen !
bernad & bianca var ju min och pappas film när jag var liten.
på restaurangen när de serverar ärtsoppa t.ex, blev en replik pappa och jag alltid sa, t.ex på torsdagar vi alltid åt ärtsoppa och pannkakor som han alltid lagade !
har kollat runt på youtube, men finns inget om just den sceenen, så typiiskt !

nu är jag hungrig igen !
jag har tagit alla tabletter för magkatarr, men jag tycker inte att det blivit bättre.
och en undersökning vill jag inte göra, då stoppar dom ner en kamera igenom halsen och ner i magen.
kan göra det om jag får vara sövd, men jag vet inte om man kan begära det.
om inte, glöm det !
vet ni nåt om det ?

Ha det !

Ordet är ditt.
Postat av: Jenny

Du ska kunna begära att få vara sövd om dom ska köra ner en kamera i magen på dig.

Jag fick då iaf vara sövd när dom gjorde det på mig.

2011-11-09 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0