Heeeeeeeej !

Hej igen på er, kära läsare !
Hoppas det inte är så att ni tröttnat på att se samma inlägg hela tiden.
Men det är verkligen tråkigt att starta datorn.
1. det går seegt 2. det är tråkigt när det går segt 3. mobilen är roligare.
Men den 11 november sitter jag och min syster Martina i Läkerol Arena i Gävle och  kollar på Idol !
Ska bli såå kul ! Första gången jag är på plats, så det ska bli spännande att få höra hur de egentligen låter.
De som varit på Idol live säger att det låter heelt annorlunda på tv:n än på plats.
Ska bli så kul !
Vi var på 30årskalas förra helgen.
Min kusin Linda fyllde år och det var fest i deras otroligt fina hus som
är byggt från grund och botten av hennes sambo.
Han är så duktig !
Det var verkligen jättekul på festen, mycket dans, jättegod mat, trevligt folk och helt perfekt helt enkelt !
Johan och Jan-Erik var dj´s för kvällen, och det fanns säkert 1000 album att välja på.
Så det blev både gamla godingar och nya nyheter.
Helt perfekt !
Bilder är lånade från min syster.
Hennes blogg kan ni läsa om ni trycker på hennes namn
som jag nämnde längre upp i inlägget !
Hon ska skicka lite mer kort till mig senare ikväll, så jag ska slänga upp dem snare.
Själv så glömde jag ju min kamera, men jag hade min mobil med mig.
Jag och hjärtat fastnade på ett kort jag tycker väldigt mycket om.
Som våra vänner kommenterade:"Lady och lufsen" och "Skönheten och odjuret"
Om man mixar blir det "Lady och odjuret"
Men det ska ju vara Lady och Lufsen ! :)
Nytt köksbord har vi fått idag från Therese och Jocke !
Supersnällt !
"Jokkmokk" från IKEA.
Jag har höstlov nu och ska snickra ihop det där imorgon.
Ska bli kul !
Det köksbord vi har nu säljes för 200 kr, jag skickar iväg det till "ta-till-vara-verkstaden"
imorgon em om jag får tag i dem.
Hade vi haft betydligt mycket med plats i vårat förråd hade det fått stått där.
Svider lite att bara kasta bort det, jag har ju faktiskt fått det från min kära faster och hennes familj.
Några år på nacken har det, men jag har ju faktiskt suttit vid det där bordet sen jag var liten.
Men ibland måste man..
Kram på er !

Ordet är ditt.
Postat av: Siss!

JAA snart sitter vi där i Läkerol area och skriker halsarna av oss till Robin och Amanda F :D haha! Fortsätt att skriva, så mkt roligare då.. Skickar korten senare. Puss!

2011-10-30 @ 23:44:31
Postat av: Agnes

Hej Mikaela,

vad roligt att du har hittat till din blogg igen. Hoppas att du fortsätter med det. :)

Kramar

2011-11-01 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0