Jobb !

Idag ska jag jobba i Borlänge, så kom och ät alla borlängebor !
Ska strax kila iväg till bussen, måste hämta mina skor :)
Har försökt sova en stund på soffan, men det gick inge bra.
Jag har då vilat och ätit lita grann, så jag klarar mig nog till min rast.
På lördag är det bakdags inför oiflamevisningen!
Igår var vi och handlade bakingridienser och massa gott, kommer bli jättebra det här !
Vill du komma ?
Skriv en kommentar !
Hejs !

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Klarar ni er utan mig eller så kommer jag på kvällen? Puss

2011-10-13 @ 18:06:57
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: åsa

heej jag tänkte bara kolla om du kan ta bort mitt efternamn i din länklista? och inlägget där du skickade nån award med frågor. (bara mitt efternamn där med) anledningen är att jag kommer upp på google om man söker på mitt namn, och jag vill inte att folk ska hitta min blogg därigenom. vill hålla den lite privat :) jag bytte blogg för att bli av med några jag helst ville slippa =/ hoppas du förstår! KRAM och tack för idag :)

2011-10-17 @ 23:36:00
URL: http://piippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0