Kort !

Nu kommer det lite bilder från vår vistelse uppe i norr.
Jag tog väldigt lite bilder, så jag är besviken på mig själv.
Men men, det får bli mer nästa gång, vilket blir jul/nyår förhoppningsvis !
Allt känns väldigt bra när man ser dessa busskurar, LTN och LLT !
Våra grannar vi hade när vi bodde på Bergnäset !
Hjärtat tog denna väg för min skull, Bergnäsbron.
Shar Pei, busen hemma hos Jonas föräldrar !
Pappan till valparna fick jag inte på bild, inte mamman heller.
Men mamman är inte en Shar Pei, mer en "vanlig" hund med lockar och är vit.
Pappan är brun, och valparna resulterade färgen nedanför detta kort:
SVART !
Huuuur söta som helst.
Jag filmade också, man hör hur de knorrar och ser hur de puffar på varandra.
Dom bara sov och sov, någon var upp och kröp runt.
Inte så lätt, de hade precis öppnat ögonen de små.
Väldigt söta valpar !
Mitt hjärta smälte verkligen !
Begravning.
Söta mormor Lissie och Johan.
Zeke får mat !

Pite Havsbad !
Där var vi för ett år sedan på lördag som kommer, då tog Johan en sådan här bild på mig.
Den har ni sett.
Här bär jag mina nya älskade skor som jag avgudar mer än allt !
Jag säger bara Skokanonen ! ;)
De två sötnaste nissarna i hela världen !
Bustrollet Evald och Johan.
Hockeyn är igång ! :)
Härliga glada gänget !
Ni är så fina, tack för kvällen !!
Tekning
Öppna paket i Örnsköldsvik.
Paket i paket
Glad kille !
Ett headset, och ja, nu sitter han pch pratar med Jonas via spel.
Jag kan jag ;)
(Bild från hockeyn)
Jag älskar dig !

Ordet är ditt.
Postat av: Rebecca

shiiet va ni är fina ihop du & johan :D

2011-10-04 @ 08:46:47
URL: http://bbeccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0