Finally !

Idag mår jag bättre, äntligen !
Passande, för jag har tid hos en optik för att göra en synundersökning.
Så imorgon återgår jag till skolan igen ! :)
Jag har fått frukost på sängen av hjärtat.
Stekt ägg med bacon och kaffe.
Massa kärlek till dig ! ♥
Måste köra ett städryck sen.
Det behövs nu, verkligen
Om två veckor åker vi.
Jag längtar efter er allihop !
Och nästa vecka börjar jag provjobba på Max, woho !
Tråkigt att jag inte kan följa med på skolans övernattning i Svärdsjö bara.
Jag vill helst vara utsövd och pigg innan jag ska in i ett stressigt arbete.
Och sedan tror jag att jag missar skolfotograferingen också.
Hörde att den skulle vara någon av dagarna då vi åker upp till norr.
Men det kan man alltid lösa !
Hejdå med er !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0