Fy fanken !

Jag är sjuk ! Jävligt sjuk !
Jag är heeelt slut, smaken av förkyldning sitter ända in i benmärgen och min näsa slutar aldrig producera mängder av snor. Hosta på g känner jag, en sån där otroligt härlig torrhosta som låter som att det rasslar i luftvägarna och halsen.
Nej, fy fan, jag orkar inte med detta !
Jag är jättehes, när jag väl pratar. Jag orkar knappt prata.
Känns som om att jag har feber nu också. Vilken rolig start på veckan ! J-I-P-P-I-E !
Jag ber till världen att jag är frisk -åtminstonde mår bättre, på onsdag torsdag och fredag då jag ska provjobba på max !
Annars jävlar :(
Jag har i alla fall en underbar människa till hands.
Jag rabblade upp saker jag var sugen på och han var så söt och åkte iväg och handlade det åt mig.
Jag skiter i GI nu när jag är sjuk, när man är sjuk så får man äta precis vad f*n som helst.
Och ja, det blev en bulle, en liten bägare ben&jerrys lite lösgodis och fanta.
SKITGOTT !
Idag har jag kollat på
-Jag saknar dig, den var inte så bra som jag trodde. Bara tjatig ed musiken, dåliga skådespelare och långdragen.
-Änglagård tredje gången gillt, suverän ! Vi var på bio på den och då hade jag inte sett 1 och 2, men nu har jag gjort det och jag fick bara lov att kolla på 3an igen.
-Speed 2 cruise control, en klassiker vi såg när vi var mindre, lika bra nu som då !
Nu väntar jag på att idol ska börja sen ska jag gå och lägga mig.
Orkar inte med detta nu :(

Ordet är ditt.
Postat av: Carro

Krya på dig fina du. -och hoppas det går över snart. Gotta brukar vara bra medicin för energin, ih. Och jag håller med dig när man är sjuk så får man äta precis vad man vill och hur mycket man vill. Du har ju varit så sjukt duktig med GI, tycker det är jobbigt med dieter överhuvudtaget. hade aldrig klarat av det, så du är stark. Och lycka till med max, :D KRAM

2011-09-19 @ 08:22:19
Postat av: Agnes

Krya på dig Mikaela! Ett tips för halsen är att koka färsk ingefära i vatten och sila för att sedan dricka det tillsammans med lite honung! Det lenar riktigt fint i halsen. Se till att vila dig ordentligt så ska du se att du snart blir frisk igen. :)

2011-09-19 @ 08:39:04
Postat av: ida

torrhosta rasslar ju inte :P den är ju torr utan slem. hehe. ;D Hoppas du kryar på dig snart <3

2011-09-19 @ 09:10:15
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: moster

Krya på dig hjärtat! Puss och kram!!

2011-09-19 @ 20:13:35
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0