Glasögonen inskickade !

Hemkommer efter att ha burit en tung tung tung kasse, fylld med frukt och grönt.
Fil, mjölk och leverpastej på det också, mumma !

Synundersökningen gick bra.
Jobbigt när hon lyste med lampan i mina ögon bara, efteråt såg jag fyrkantiga lampor överallt.
Vänster öga var lite förändrat, annars var dem som innan.
Glasögonen är inskickade för byte av glas.
Jag längtar tills de kommer, inga repor, nytt glas och ny syn !

Mamma hämtade upp mig här hemma och vi tog oss en kaffe innan jag skulle iväg för synundersökningen.
Hon såg att jag gått ner i vikt, och det är jättekul att  höra !
Mina byxor jag har på mig idag har blivit jättestora !
Dom halkar av arselet om man säger så ;)
Det känns j*vligt bra !

Nu ska jag och hjärtat ha fruktstund här hemma.
Det minns jag vi hade på lekis varje dag, så mysigt så !

Morsning !

Ordet är ditt.
Postat av: ida

Hade Hugo velat ligga i vagnen så visst.. Men han vill tyvärr inte det.

2011-09-15 @ 09:32:29
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: ida

Så lätt är det inte du.. tänk dig själv att trycka ner ett litet barn i en barnvagn medans de skriker och gråter som bara den. Då kommer han aldrig vilja ligga i vagnen igen. Dessutom går jag inte ut ocg går bara för att få motion utan också för att få lite ensam tid.. och det får jag ju inte med hugo med mig.. :P

2011-09-15 @ 10:30:14
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0