Jo, det är sant, Mikaela har fått ett jobb

Igår var det första provjobbsdagen, och den gick så himla bra så jag blev
tillfrågad att skriva anställnignsbevis när jag kom idag !
Överlycklig tjej !
Jag kan inte förstå att det är sant nästan, mitt första riktiga jobb, redan efter en provjobbsdag !
Det betyder ju att jag är grym på det jag gör ?

Idag har jag stått i kassan hela dagen, med min barndomsvän Carl-Johan !
Jättekul och det gick skitbra verkligen.
Alla är så hjälpsamma, snabba, duktiga så man behöver aldrig vara orolig över att något ska gå snett.

Jag och Johan ska laga mat nu, imorgon ska vi ut och äta, och det passar ju bra för ett firande !
Weehooo ! :D

Ordet är ditt.
Postat av: Agnes

GRATTIS Mikaela! Vad roligt att du fått jobbet! Lycka till och njut. Kramar

2011-09-23 @ 05:45:22
Postat av: Carro

Grattis än en gång (:

-underbara nyheter, roligt för dig, verkligen. :D Och att du är så duktig som pluggar och jobbar, verkligen jättebra. (:



Kraaam på dig.

2011-09-23 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0