Tvätta i dofter

Som min vän Carolin alltid skriver, hon skriver så man får doften under näsan av vaniljen i kläderna som hänger nytvättade på strecket, så hela lägenheten doftar vanilj.
Mitt mjukmedel Softlan Vanilj är nästan slut, så idag köpte jag mer !
Köpte även en ny doft, den luktar som en blandning av vanilj, karamell och nougat enligt mitt luktsinne.
Underbart !

Jag tänkte jag skulle börja med maten strax också, brist på fantasi bara.
Kan inte ni skriva er favoritmaträtt här ?
Så jag kan få idéer och skriva ut fler recept att sätta in i min pärm full av bak och matrecept.
Det skulle uppskattas av er, mina vänner !

Jag mår bättre idag efter frisk luft.
Jätteskönt, oron har släppt inför imorgon. Jag trodde innerligt att jag skulle vara jättesjuk imorgon när jag ska jobba på max.
Det skulle vara katastrof.
Jag är jättetaggad och det ska bli jätteroligt. Sanna jobbar en stund imorogn också, kanon !
Jag kommer absolut att skriva efteråt hur dagen gått.
15-19, kom och ät !! :D

Nu ska jag slänga in en tvätt, laga lite god mat och sedan slappa tillsammans med mitt hjärta framför Idol.
Honom älskar jag av hela mitt hjärta och jag är så glad att jag har dig.

Kram på er !



Ordet är ditt.
Postat av: Rebecca

Sv; det beror på att det blev massa strul,

har det rätt tufft med mycket just nu, beror inte bara på att jag mår dåligt fysiskt utan även psykiskt, ingenting jag tänker ta upp just nu, men det är en hel del du/andra inte vet om, & inte ska veta heller, då det är personligt. Att åka till mora idag, var helt enkelt nödvändigt.

Bär på en otrolig tyngd, som jag måste få bort för att kunna koncenterar mig på mitt liv.

2011-09-20 @ 21:52:51
URL: http://bbeccah.blogg.se/
Postat av: Carolin

Åhh, kanske måste ta och prova detta sköljmedel du skriver om, verkar vara en helt ny doft jag tidigare inte doftat på. (:



Snart får vi ses, -ska bli jättefint och mysigt. Och lycka till imorgon med jobbandet, det kommer gå jättebra. Du har ju en sådan otrolig charm. Och bra att du blivit bättre, -håller tummarna för dig! kram

2011-09-20 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0