Härligt

Hej på er !
Jag sitter i soffan och myser med finmusik, snön faller utanför, det är -17 och det är bara så mysigt. Jag har aldrig tyckt om vintern såhär myclet sen jag var liten.
Jag längtar så mycket till jul, träffa familjen, äta gott, spela sällskapsspel, öppna julklappar, kolla på samma program som alla de övriga 20 år och bara mysa på !
I allt detta mys så är jag ju såklart förkyld. Nu kom det. Men det kanske är på tiden, för jag har inte varit förkyld/sjuk sen i våras.
Jag som alltid brukar bli sjuk när hösten kommer, nytt jobb, kylan kommer o.s.v.
Jag hoppas att det inte blir värre, jag har ont i halsen och snoret bara rinner och jag nyser var 10:e minut och är väldigt frussen. Skulle göra allt för att få sitta framför en kamin nu. Och ett badkar ! Som Johan vägrara ha..
Snart hämtar Johan upp mig så ska vi till banken och fixa en ny internetdosa till mig. På med täckbyxor och dunjacka, jag vägrar frysa denna vinter ! :)
 
Kram på er.
 

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0