Dagens

Jag kommer att väga mig 1 gång i veckan, måndagar !
Startvikt: 64,4 kg
Målvikt: 59,0 kg
-5 kg innan 4 juni 2012
Frukost: Bollnäs vaniljfil och en banan.
Lunch: -
Middag: Johans kycklingspecial och grönsaker. Dvs stekt kyckling blandat med creme fresh, tacosås (stark) peppar och salt.
Kvällsmål: Äpple
Fick en fråga av "N" om varför jag ska gå ner i vikt, jag är ju så fin som jag är.
Svar på det blir att jag vill se ut som jag vill och att min självkänsla och självförtroende skall vara på topp.
Du anar inte hur mycket jag jämnför mig med alla damer i världen och är rädd för dem !

Ordet är ditt.
Postat av: Agnes

Hmm vet du Mikaela jag håller faktiskt med N där. Du är jättefin som du är och självförtroendet finns inom dig du måste bara slappna av lite! Att du har självförtroende det visar ju du genom att ha en ödmjukhet du måste bara tro lite mera på dig själv. :) Jag tycker att du ska fundera lite på det här med viktnedgången för du är alldeles lagom precis som du är. Tycker inte folk om dig för den du är och för hur du ser ut så finns det ingen anledning att ha dom runt omkring sig! Damerna ute i världen (antar att du syftar på supermodellerna) dom SKA du vara rädd för för de flesta har ju faktiskt utvecklat ätstörningar och tro mig dom har dåligt självförtroende eftersom dom inte kan acceptera hur dom själva ser ut. Du är redan vacker som en dag och unik på ditt vis. På dom bilder jag sett av dig får jag för mig att 5 kg är väldigt mycket som försvinner på en redan smal Mikaela. :) Vill bara säga att var rädd om dig så det inte går snett en dag. Jag har själv sett det hända med en klasskompis i högstadiet. :( Inte alls roligt. Kram gumman och fundera lite på det är du snäll. Jag kan ju inte bestämma hur du ska göra men kan i alla fall väcka en tanke.

2012-01-04 @ 23:14:47
Postat av: Anonym

Va kul de ska bli att följa dig :)

2012-01-05 @ 10:52:59
Postat av: N

Du jämför dig med fel damer i världen helt enkelt.

2012-01-07 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0