Julklappar

Lite bilder på mina julklappar

En kudde jag håller hårt !
Vi syskon fick en varsin.
Mamma har gjort den själv, synd att bilden blev mörk.
Den är så fin !



Obh Nordica Volumemaster jag fick av min käraste.
Det roliga var att han vet inte ens vad det är ;)


Älskade älskade älskade The Body Shop !!
Här kan hjärtat gärna köpa hela affären till mig !
Puffen är i duschen, den är också röd.
Man luktar som en riktig jäkla jordgubb kan jag säga ;)
Tack älskade sambo !



Schampo, balsam och hårspray "VolumeQueen" från Bed head, från syrran.
Blev jag glad ?
JA !


Vågen jag och hjärtat fick tillsammans från min syster.
Nya livet har börjat idag med Gi och våg.
Jag har skrivit startvikt och målvikt idag och hängt upp på dörren.
Sista dagen för min målvikt är på min födelsedag, 4 juni !


Shabby-chic hjärtat jag fick av Berit !
Skall hängas upp så fort jag hittar en spik ! :)


Den fina ängeln jag fick av Chandra, som jag trodde var ett vinglas när jag höll det uppochned först !
Så fin !


Fina Shabby-chic brickor från mormor ! :)


och såklart min fina OnePiece från hjärtat !


Ordet är ditt.
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva dina bästa gå ner i vikt tips ? Du verkar hs spn motivation :)

2012-01-03 @ 08:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0