Lugn lördag

vi har verkligen sovit ut idag kan jag säga.
Jag somnade om sent för att jag var så utmattad och trött. Likaså Johan. Har sovit för mycket och är övertrött och seg istället. Längesedan vi sov såhär länge !
Imorgon far vi till gymmet och Marielle följer med denna gång !
Det ska bli kul att ha henne med, och jag längtar efter att få ta i tills jag är helt slut och inte orkar mer. Hela dagen blir fantastisk utan ångest över att man sitter still !
Är så glad över att Johan fått med mig till träning !
Nu sitter vi och äter lite gott. Måste bara säga att Johan har en tråkig godissmak alltså...bara frukt frukt frukt..lite salt och lite surt.
Otrolig tråkig, haha. Det ska vara mycket av allt ! Då är det bra !
Jag blev ju fotograferad av min kusin Isabelle förra veckan !
Det blev förträffligt fina bilder ! Jag har lagt upp några på facebook och här. Fler kommer !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0