Världens bästa dag !

Solen skiner, det är varmt ute, jag är hur lycklig som helst. FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT !!
Äntligen !! Efter 4 gånger så fixade jag det äntligen !!
Nu slipper Johan vara tröttmössa när han ska jobba om jag har stängning på jobbet, nu kan jag ta bilen själv, jag kan lättare lämna Oriflameleveransen till de som bor lite längre bort, åka till syrran, mamma, kompisar näääär jag vill o.s.v !
Såå glad alltså !
54 poäng fick jag ! Först blev jag ju såklart lättad när jag såg "Godkänd" med grön text, sen fattade jag ingenting. Tog det lugnt och kollade igenom de jag hade fel på så jag vet vad jag ska tänka på.
Började le som ett as när jag gick ifrån stolen, men kom på att visa respekt för andra, som inte klarade sig. Jag vet hur det känns, jag vet.
Gick fram till kvinnan och fick mitt tillfälliga körkort och slog på ett stort smaajl och sa tack till henne och gick ut och tvättade händerna (äckliga datamusar) och ringde samtal till Johan som skrek ut ett grattis !
Kul om det var kunder hos honom, dom kanske inte förstod någonting, haha.
Rinde mamma och hon började gråta som bara den och blev så glad så glad ! Söta lilla mamma ♥
Syrran blev dunderglad och hade tusen frågor som vanligt, hehe ;)
Bror som är ledig idag från sitt jobb i Norge blev också glad såklart, äntligen sa han !
Det här är min dag känner jag. Hade på känn att jag skulle fixa det. Idag skiner solen och de andra tre gångerna har det regnat och varit mulet. Mitt turnummer är ju också 4, så fjärde gången gillt och solsken !
Nu ska jag ringa svärmor också !
Det är en person jag önskar jag kunde ringa och göra glad och få höra massa grattis och få kramar och säkert en årta av, och det är pappa. Han sa till mig ett år innan hans bortgång att han kände på sig att jag skulle fixa det, före syrran. Han kände att jag hade motivationen, och det hade jag ju.
Önskar jag kunde få ringa dig och tala om hur lycklig jag är idag. Men jag vet att du vet ändå. Älskade pappa ! ♥
KRAAAAM !!!

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Älskar dig siss!! Så stolt över dig :) Vi ska hitta på en massa kul nu tillsammans du och jag..

Pappa hade varit så stolt över dig, men han sitter där uppe och är jätteglad nu!



Du är så duktig! :)



JÄÄ!



PUSS från frågvisa miig!

2012-05-21 @ 15:36:00
Postat av: jessica

Grattis igen!

Vet känslan när man har klarat det, så jäkla härlig känsla.:D

Kunde inte heller sluta le när jag gick därifrån:p haha

kram

2012-05-21 @ 19:44:42
URL: http://ifyoubelive.devote.se
Postat av: åsa

åh vad glad jag är för din skull!!! du är verkligen värd detta. ska bli kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul att glida runt med dig ;) GRATTIS!! kramar

2012-05-21 @ 19:58:39
Postat av: Agnes

GRATTIS!! Vad roligt att du klarade körkortet! Det är sååå kul att kunna köra själv, kommer ihåg hur det var trots att det är en massa år sedan jag tog det (21 år sedan närmare bestämt). Det känns som igår! ;-) Ta det nu lugnt på Faluns gator men unna dig en stor tårta ikväll!

Jag är säker på att din pappa är stolt som en tupp över dig precis som min mamma skulle vara över mig där de sitter och övervakar i sin himmel...

Vad duktig du var när du jobbade på MAX den 16/2! Vi köpte hamburgare där då när du jobbade vid tågstationen i Falun.... :-)

Kramar från mig till dig!

2012-05-21 @ 20:22:47
Postat av: moster

Stort grattis igen älskade Mikaela!! Jag är så stolt över dig! Längtar tills ni kommer upp så jag får krama om dig! <3<3<3

2012-05-27 @ 13:01:08
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0