Datorhäng

Jag sitter vid datorn och kollar upp julklappar.
Kan tycka att det är tråkigt att se att så många är klara för i år, jag tycker det är det mysigaste att gå i affärer (nästan i sista minut) och höra julmusiken strömma, kylan biter en i kinderna och det är tungt att bära.
Gärna med någon kompis, familjemedlem eller med min bästa hälft.
Johan är den bästa på julklappar, måste jag säga !
Så mycket fina grejer, kläder och skor jag fått från honom. Så han får gott och väl hjälpa mig i år igen till familjen.
 
Igår kväll lyssnade jag på Loreens nya album, och det är ju bara bra låtar !?
Har fastnat för några stycken.
Speciellt dessa två
 
 
Lyssna på Spotify hellre, Youtube har kass kvalité..
Det ska bli så kul att se henne den 17:e november !
Hoppas hon kör fler låtar än de två som är populärast just nu som går på radion.
Jag och Martina ska på julgalan här i Falun, vi ska äta julbord, underhållning under maten, efter maten och disco efteråt. Ska bli såå kul !
Igår när vi var på stan så köpte hon en klänning till mig så jag kunde skjutsa henne hem, haha.
Så det blev "den lilla svarta" som satt jättebra.
Strumpbyxor och klackar till det så är allt på topp sen !
 
(den ser snyggare ut på !)
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla efter julklappar till la familia !
Kram på er ! ♥

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0