Rensar dag !

Som jag skrev igår så skulle jag rensa i garderoben idag, och visst gjorde jag det !
Jag har varit väldigt pigg idag så det var inga problem.
Det blev en hel hög med kläder som Sanna ska få. 
Hon har pratat så mycket om att hon vill ha kläder från mig,
och vi har ju lika storlek nu så hon kan gott och väl få kläder av mig !
Så hon och Mia kommer på fredag och hämtar det.
En fullproppad ikeakasse och en ullaredskasse.
 
Jag blev jättenöjd i alla fall, walk in closet garderoben är verkligen fullproppad på stängerna där kläderna hänger på galgar. Jag kan avslöja att jag har 115 galgar med kläder, 4 galgar proppat med väskor och 2 galgar med skärp.
Och då har jag en till vanlig garderob i hallen.
Hehe.
Tror jag ska börja med ett plagg in ett plagg ut.
Skorna orkar jag inte räkna.
 
Johan och jag har fått i oss mat i magarna, ikväll är det min tvkväll.
Jag älskar verkligen onsdagarna, mina program går hela kvällen fram till 22.00.
Perfekt tid när jag ska upp tidigt.
Johan ska färga mitt hår ikväll också, har världens utväxt och den ska bort, bums !
Han är så duktig på och färga.
Hårförlängningen är färdig också, ska locka det på fredag kväll/lördag.
 
Bild från i somras.

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0