Tröttsam dag.

Hoppas ni gillar att jag bloggar igen.
Har inte så mycket och skriva om efterssom jag jobbar så mycket.
Idag och imorgon är jag ledig, sen lördag och söndag.
På lördag är det julgalan, och det ska bli såååå kul !
Som jag sagt tidigare så ser jag fram emot att få höra och se Loreen.
Danny är tydligen här i Falun nu, och då kanske alla andra också är det.
De repar nog för fullt.
Men lite besviken är jag att Shirley, Sanna och Sonja inte ska vara med i år.
För 2 år sedan serverade jag Shirley och Sonja fika på caféet jag praktiserade på. Åsa var så gullig och fixade en autograf åt mig från Shirley som var in igen dagen efter.
Shirley var rätt "glupsk" och tog en plopp och åt upp den innan hon betalade för den, hehe.
Det var som att hon skulle ha allt fika som fanns. Hon hade sina fina barn med sig också, jättegulliga !
Men närmare jul går jullistan på Spotify igång igen, och då kommer Sonja, Shirley och Sanna spelas hela tiden.
 
Idag har jag varit helt otroligt trött.
Det blir så när jag får sova tills jag vaknar
(vaknar vid 6.00 först sen vid 9.00 någon gång när jag har jobbat förmiddag)
så jag är så trött att jag inte orkar göra någonting.
Bara tar det lugnt i soffan med tv och facebookar ungefär.
Tråkigt värre men samtidigt skönt.
 
Har slängt iväg en storbeställning från Jotex idag.
Julgardiner och gardiner som ska upp efter jul.
Längtar tills allt är här.
Men först och främst ska jag rensa i skåpet bland alla singellakan, gardiner jag inte använder
och annat strunt som bara ligger och väntar på att få slängas.
Kan nog ta ett ryck imorogn samt min walk-in-closet behövs städas -igen !
Jag ska också tvätta upp mitt nya löshår jag fyndade för 100 :- per paket
p.g.a att hemsidan skulle stängas ner.
Inte för att jag behöver löshår men jag vill använda det på lördag.
Många frågar mig "Har du löshår i ?" och svaret är nej. Jag har inte haft i det sedan i vintras förra året och känner inget behov av det heller.
Men på lördag vill jag vara lite extra fin.
Bilder kommer komma upp någon dag efteråt och självklart på facebook.
 
Annars så längtar jag ovanligt mycket efter snön.
Vi fick ju supermycket snö för 2 veckor sedan, men den försvann ju såklart på precis en vecka.
Nu vill jag ha julkänsla och ljust ute.
Men icke...
 
Idag hämtade jag ut julklappar till Mamma, Martina och Mattias.
Hoppas ni blir glada för dem.
Fler väntar. Men usch jag får ångest bara jag tänker på det.
Jag vill ju ha lite lön kvar också ;)
 
Ha det så gott allihop !
 
 
 

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0