Stalker...

Att vi aldrig blir av med dess dryga grannar någongång !
Nu har vi fått en ny kompis som bor huset brevid och har sin balkong ca 3 meter ifrån vårat köksfönster, så han kan se exakt vad vi gör när vi är i kök och sovrum. Känns ju roligt.
Han är ute och kedjeröker flera gånger på en timme och dricker öl hela dagen. 
Han hade pratat med Johan idag när han kom hem från jobbet. Mannen frågade Johan 10 frågor om hur han mår, vad han jobbar med och att jag och Johan skulle komma över på fika. Och vad blir det då, öljästa askbullar med shots ?
 
Så Johan fick nog och sa att jag får beställa vilken fönsterfilm jag ville. Så jag har precis slängt iväg en beställning och längtar tills de kommer. Jag älskar att pyssla med hemmet, och jag bli så nöjd efteråt och vill bara sitta i det rummet hela dagen.
Det fick bli denna fönster film som är 50 cm hög, kommer sitta i köket. Min kära mamma sydde ju en gardinkappa så det kommer inte bli mycket insyn åt gubben inte.
 
Och jag passade även på att beställa en väggdekor till hallen som jag längtar så mycket att få sätta upp !
Älskar sånt här.
Det kommer bli så fint i hallen !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0