Godmorgon världen !

Jag vaknade av att Sandra i min klass ringde mig, jag ville sova och slog på ljudlös.
Sekunden efter fick jag ett sms och det handlade om skoltröjorna, jag rinde upp och fick välja välja färg.
Först valde jag gul, sen ändrade jag mig till vit.
Det kommer att stå m.kårespång längst ner på ryggen.
Vi la på och jag försökte somna om.

Hon ringer upp mig igen efter nån minut och frågar om jag ska vara med på daxverke, nej sa jag.
Då hälsade hon från Amar att han saknar mig, haha ! :)
Jag kommer ju imorgon !
Jag hälsade tillbaka och vi la på, och då var jag pigg redan.

Så jag sitter här och ska äta lite frukost hade jag tänkt ! :D
Det skulle vara dåligt väder idag, men här lyser solen på molnfri himmel !
UNDERBART !

Jag uppdaterar senare idag, kram.

Jag saknar mina dreads, kommer nog sätta i dom i början av sommarlovet, lite osäker än.
image3

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0