Sjuk, nu igen !

Nu blir jag trött på det här !
Nu är det 4:e gånger på 3 månader jag är sjuk. Helt sanslöst !
Första gången var jag "vanligt sjuk", andra gången fick jag influensa
och låg i sänger ara, kunde inte stå upp då jag var när a på att bara ramla ihop,
3:e gången var förr förra och förra veckan då jag låg i halsfluss, och nu är det "vanligt sjuk" igen.
Vill få slut på detta nu !

Jag blev frisk i måndags och gick till skolan i tisdags förra veckan, nu blev jag sjuk i onsdags ! :/
Jag proppar i mig en massa massa apelsiner och kiwis iallafall, jag måste bygga upp mitt immunförsvar !

P.g.a alla dessa sjukdommar så har jag missat en hel del i skolan, speciellt inom so:n som är rätt så viktig.
Jag ska få prov nästa vecka som var meningen att jag skulle göra igår,
men då sa man ligga hemma och hosta och snora istället.

Jag letar lägenhet också, hoppas jag hittar någon.
Så jag kommer antingen att vbo här  i Grycksbo eller Falun och gå IV pogrammet på Haraldsboskolan.
Hoppas jag bara blir kvar där i 1 år..
Vore perfekt om jag tog den där lägenheten i norslund för nedanför befiner sig nämligen skolan !
Det är gångavstånd faktiskt.
Men den lägenheten är väldigt liten, men vad mer behövs för lilla mig ?

Nu ska jag skära upp apelsiner och lägga mig en stund igen, puss !

Justja, jag tycker han är så gryymt snygg på den här bilden, men vem det är, får ni gissa !image4

Ordet är ditt.
Postat av: therese lindqvist

det är DU! erkänn? ;) jag känner igen dina armar gullet HAHA! =))

2009-04-24 @ 10:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0