nu så ska jag försöka hålla detta i liv..

Har inte skrivit sen jag flyttade hit, har inte haft något internet, menu under jullovet fick jag låna av Alex.
Ska försöka hålla bloggen i liv nu.
Måste be syrran snygga till den lite, så tråkig.
Jag har hunnit flytta, gå på fester, varit hos faster, moster, haft lov och nu lullov.
tiden går fort.

jag lägger upp nån bild här som beskriver det hela.
har ingen lust att blogga om man inte tycker om den, men nuså, nya tag :)

Gammalt - nytt kort på mig

Fest i rättvik - vanlig skoldag

Lägenheten, precis när jag fått ordning. Ser bättre ut idag faktiskt, haha.

Rockabilly Hedenborg i Svärdsjö. Jag och Freda blev fotograferade
Nya människor från Färnbo och Josefine :)

Festredo i Fredags, jag och pernilla Rättvik !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0