Tack syrran

Tack för att du var så snäll och fixade min blogg så jag äntligen fick lust att börja igen !
Jag är jättenöjd !

Moster !
Snart kommer jag upp till er, wohoo !
3 veckor, v 6, 7 och 8 blir det praktik på "nordiska bil" i Luleå för min del.
dessutom ska du få se min lägenhet här på kort, och ni ndra också som inte har vart här än.

1. min walk-in-closet, där var det precis jag hade börjat packat upp allt, nu är den tjock !
2. Vardagsrummet, soffan, tvbänk, bakom är köket.
3. Min käraste sovalkov !
4. Hyllorna jag har ovanför sängen, har två stycken men hade inget kort på det.
BILDER KOMMER MER, måste ta mera.
Sen, lägenheten ser så "tråkig" ut på bilderna, men att få vara i den är nåt helt annat :)


I fredags var jag och Pernilla på parken i Rättvik, först förfest hos Tomas.
Fruktansvärt vad jag älskar att träffa nytt folk, helt underbara !

Tidigare på dagen var jag med Pernilla till kupolen för hon skulle handla jacka,
men då hade jag tydligen fått in lite pengar på mitt kort så jag sprang och letade
efter kläder jag kunde ha på kvällen, och jag hittade detta:
Klänning/linne, skärp och strumpbyxor.

Det var så fruktansvärt kallt hela dagen så jag skippade att ha
på mig enbart dessa strumpbyxor på mig, utan bylsade på mig tre par iställen !

Bilder från kvällen la jag in i förra inläggen, men inte på förfesten.

Tomas, riddaren. Folk. Pb och en 92:a. Tomas, Emil och jag snackar något väldigt intressant ser det ut som :)
Sen är det Linnea och Kitty :)


Vi var på förfesten till 22.30 - 23.00 någongång har jag för mig, sen drog vi ner med bil ner till parken och dansade röven av oss, iaf jag haha :)
Lyckad kväll !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0