- hostar !

jag tror jag har fått den-värsta-hostan-i-världen hostan, den är hemsk !
härom natten vaknade jag klockan 4 på morgonen och bara
hostade och hostade och hostade, det tog aldrig stopp och
jag var trött och var livrädd för att en spindel hade krypit ner i min hals medan jag sov !

Jag hostar lika illa men lite mindre nu, det är jag iallafal glad för.
men jag är jämt sjuk har jag märkt, måste kolla upp !

Var i skolan idag, försov mig imorse men jag hann med bussen iallafall.
Imorgon har jag prov i matte, första provet och jag känner på mig att dte kommer gå som det brukar göra, -åt hellskotta.
hur bra man känner att det går så får man resultatet så blir det ca 2/20.
Glömmer aldirg dom resultaten på bjursåsskolan, SÄMST !

igår vad jag och min vän Rogge på bio.
"I taket lyser stjärnorna"
den var jättebra.
Vi va HELT ensamma i biosalongen, så vi asgarva och komenterade en del i filmen som var sjukt roligt !
"hoppas du är bajsenödig"
bäst ;)

påvägen hem så var jag överlycklig, jag åkte volvo och vi sladdade, åratal känns det som, sist g gjorde det.
Det var en sån skön känsla, haha ;)

ikväll ska jag vara med mamma på dans
kommer inte kunna anstränga mig så värst.

uppdaterar senare !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0