- ljusparty med syster och vänner.



Kom alldeles nyss hem fårn Nicole i Herrhagen, hon ställde till med ljusparty som jag och syrran drog till.
Väldigt trevligt med fika och gott sällskap !
Ska bli spännande nu framöver med Nicole och den lille :)
Det var trevligt men jobbigt med hostan.

Kom hem och en liten present låg i trappen till mig från mamma.
Alla-hjärtans-dag present såklart !
"Red Heart" hjärtan och hostmedecin, vad söt hon är !
tackar så hjärtligt till mamma <3

Nu ska jag ta ur linserna, klä om och hoppa ner i
 min varma goa säng som jag har saknat sen halv åtta imorse !
usch, nu springer jag och hämtar hostmedecin och dricker den botten upp !

God Natt !

Ordet är ditt.
Postat av: syrran!

kul att du var med!! :) vi ordnar själva med ljusparty framöver.. KRAM!

2009-02-13 @ 01:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0